Böööh ...

Hejhej, jag passar på att blogga lite nu när jag ändå bara sitter här :)
Idag slutade vi ungefär kl. 11 (efter lunch). Sedan så följde jag med Hanna o Emmy till stan då vi tog varsin mcflurry på donken :) Jag twix, Hanna mars och Emmy Daim :D
Sedan var det ju så att mamma o pappa skulle hämta mig i Gävle eftersom dom ändå skulle till Stefan o byta däck, men dom vart typ en timme försenade så nu sitter jag här i verkstaden -,-" Anledningen till att över huvudtaget följde med är att vi ska svänga in på vero moda på vägen hem :d


Aja, byebye för nu !

Kommentarer
Postat av: Karolin

Mumms med donken ;)

Svar: JAAAA ÄLSKLING
Bella

2012-10-26 @ 16:39:44
URL: http://ukarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0