Söndagen den 22 januari 2012

Har precis startat en ny blogg med Pauline, kolla gärna in den! www.paubell.devote.se
Sitter just u och målar naglarna, ska bli blåa. Har inte riktigt bästämt mig vilken dekeration, men skickar in en bild nästa gång j bloggar.
Vi ska göra om i huset, Fredde och Wille o Ludde ska byta rum och jag ska mamma o pappas o dom mitt stora rum *snyft*. Men det ska faktigs bli skönt att få byta, jag har blivit ganska trött p ett stort rum, hur det än låter. Man kan liksom inte kasta grejer då, dom får ju ändå plats. Men nu är det nya tag! Härligt! Rummet ska gå i lila/silver med vita möbler. Ska även få en stor garderob med skjutväggar med en speldörr ♥ Like it ! (Y) Btw, sry för att jag inte har bloggat p en vecka, men hinner nästan inte med det på veckodagarna, skoldagarna är så långa. Elr, rättare sagt, det tarså lång tid för mig att komma hem ;) Slutar j halv tre, så komme j inte hem förren 16, om alla bussar går rätt. Sedan ska man hjälpa till o duka, göra läxor, passa twinsen med mera. Det dyker alltid upp någonting!
Lista p bästa låtarna just nu:
1. Wonderful life av Hurts
2. Comming home av Diddy Dirt Money ft. Skylar  
3. Every Teardrop Is a Waterfall av Coldplay

Just nu sitter jag i min Oepiece som jag fick i julklapp av farmor o farfar (tack, tack) och bara myser. Infogar en bild på min härliga mysdress:
Dock är det inte j p bilden, den ät tagen fån oneoieces hemsida :P

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0