Skolan startar-imorn!

Hej alla bloggläsare!
(om det nu finns några kvar)

Jag ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte har uppdaterat bloggan på länge, men jag har inte
orkat brytt majj -.- ...hehe. Men det har varit mycket på gång sedan sist, och det kommer att ta ett tag att gå igenom allihop, så jag sammanfattar det bara:
När skolan startade började jag på murgårdskolan, sjätte klass, men sedan så kom jag in på engelska skolan  slutet på september, och började där i början på oktober. Det var lite sorligt, för jag hade ju alla kompisar i gamla klassen, men en bästis vid namn Carroo följde med till engelska, men dock i en annan klass :(.
Men alla i min nya klass är så homla snälla! Jag riktigt älskar dom <3 Det känns som jag har kommit in ordentligt i skolarbetet nu, så det går bra (y)

Skolan, by the way, börjar i morn! :'( Då måste man gå upp kvart i sex igen...*ryser*. Men allvarligt, jag hatar tidiga mornar. Ja, jag vet att ordet hata är ett starkt ord, men jag gör det! Det är så kallt utanför täcket! :P

See yah!

/ The creater of this blog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0