rebeckaepettersson gästbloggar här på bellatio! (Y)

hej, som ni kanske ser så har jag hjälpt bella med design här på hennes blogg.

hon vet inget om att jag gästbloggar. mohahaha!! men jag antar att det är OK!(y) ;)

jag har gjort om bakgrund, fixat all text - ny stil + färg - och en ny header kommer inom kort. håll ut! ;) jag har även lagt till smileysar, om det nu fungerar :S . det är det som jag försöker att testa nu också! :) därför som ni kanske redan har märkt kommer dem väldigt ofta :P



hare bäst ! ;) <3

- www.rebeckaepettersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: RP:)<3

hur gåe med uppdateringen bella?:@



(l)<3

2011-02-11 @ 21:25:50
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0