Tjenixen!

Asssåå gud vad jag längtar tills imorgon! Då ska jag och mina tre bästisar sov över hemma hos mig och vi ska se på New Moon och Letc dans. Men ibörjan så var det new moon som var tänkt så jag är lite småföragad på dom två bästisarna som vill det. Men, om ni läser det här, det går över om nån stund eller så. Jag är bara sån.;)
Grr!! Jag tycker cdon har bra priser men leveranstiderna ljuger dom med. New moon- 1-3 arbetsdagar. Jag beställde den i söndags den 21/3 och nu är det torsdag den 25/3 OCH DEN HAR INTE KOMMIT ÄN! Jag vet att ni kankse tror att jag är kinkg nu men jag beställde Genom dina ögon- Stephanie Meyer samma dag ( söndag ) Och den kom idag! Grrr!  
Ja men den 10 april är det en dans tävling som jag tänker vara med på. Jag ska tävla i singel disco, par disco, par hihhop och kanske singel hiphop. Jag har inte bestämt mig än.
Ja om idag så har jag varit på träslöjd och gjort färdigt en hylla typ. ( Jag vet inte vad den heter!) Sen på rasten har jag väl spelat king ja, det var det nog idag. Dagarna gårså fort att jag nästan inte hinner med stt veta vad jag gjort idag! Dagarna blir till en låååång dag. Ja hur som helst var det en bra dag.
Vet ni!! Jag ska till Italien i sommar! Jag ska vara bort 10  till 12 dar tror ja. Det ska bli underbart! OBS! Ingen får följa med i bagageluckan så, fråga inte ens. Och inte heller i pakningen!! Jag är bestämd av mig ja. ibland.

Ja... tjenixen då! ( det har blivit mitt nya helsningsord ) ( tjenixen alltså)

// Bella<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0