Hej och tjena!

Hej och tjena!!! Den här dan har varit... utig.
Jag vaknade av att pappa röck mig i benet, åt minsto kändes det så. Jag vaknde och pappa sa att han och fredrik inte  skulle åka slalom idag så att ja och mamma blev ensam hemma, utan att hela familjen skulle åka tll en pulka backe och åka pulka/bob. Jag åt en frukos bestående av en macka med tomater på ( Supergott ) och gick sedan ner och spelade Wii en liiten stund. Sen gick jag upp och lekte med twinsen. Dom är såå gulliga!! Nu har dom börjat lägga pussel och dom är jätteguliga när dom rynkar pannan och försöker få pussel biten att passa in. Sen bar det av! På med kläder, vagnen ska in i bilen, boben ska med och mer. Ett helt företag alltså för oss att få in hela familjen i bilen innan man börjar svettas i ytterkläderna. Det misslykas ofta. Ja, framme. Ut igen. Kom fram till backen för att upptäcka att det är fullt med folk där. Vi började att åka och fredrik hade fått nån uppblås bar snow race ( tror det stavas så). Han skulle förstås testa den först. Senare när det väl var min tur, var det inte så roligt som jag trodde. Boben var kulare. Sen körde vi en tävling med nån bekant, och jag vann!! Ì´m the winner!!! och senare fick jag reda på att fredriks snow racer hade gått sönder av nån kvist eller nåt.  Vi åt kov med bröd m mamsen och pappsen och jag fick se Emilia, från min skridskor grupp. Vi började åka. Dan gick på och fredrik träffade en kompis han också. Efter, när vi ade kommit hem, va jag och Emilia. Vi bakade nån amerikakaka ( Små, runda med choklad bitar i. ) Dom blev supegoda!!!!
Ja, det var den här dan det. Till middag fick jag tacos och mámma hade gjort nån panering på kycklingen som var superstark. Men man säger ju inte direkt det. Tjingeling!
/ Bella<333

Kommentarer
Postat av: ReP

haha det måste jag bara se - twinssen lägga pussel. ett måste! åh så gulliga. ja man kan säga att ni är ett helt familjeföretag:P. ja men sköt om dig kurren (vill säga kusin) så syns vi väll imorgon. (måndag=frida 13)



puss!

2010-03-14 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0