Ett val

Hej!!!
Ja, som ni vet går jag på konståkning och idag ställdes jag för ett val. Skulle jag gå på den ( Kanske ) sista träningen för sesongen eller skulle jag hoppa och gå på juniorerna som hade Melodifestivaltema idag?? Jag kan inte bästämma mig. Till slut vald jag juniorerna. Ett svårt val.
Ja... igår så hade jag konsert för jag spelar trombon. Om jag bara hade mikrofon på datorn hade ni fått höra  ett smakprov. ;)
Ja snart är det påsk om typ två veckor tror jag. Skönt med lov igen. Jag längtar till påsk.  Godishelgen kallar en kompis påsken.
Okej alla läsare, Här kommer adresser till bloggar.:

www.rebeckaepettersson.blogg.se

www.carroozahara.blogg.se

www.jenstr.blogg.se

www.blondiefrida.blogg.se

www.bloggalskaren.blogg.se

Kommentarer
Postat av: RebeckaePettersson:)<3

hm svårt val ha? ja jag hoppas att du gjorde rätt med att ta juniorerna.



föresten förlåt för att vi inte kunnde komma på "Blåsningen" men vi kännde att det skulle bli blåst!;). men nej då. skojja! haha! gick det bra för dig att spela? och ja, vi hade gärna vellat höra ett smakprov eftersom att vi missade detta. synd:(



vi kunne inte kommar för att jag slutade så sent vill säga halv fyra och sedan så skulle jag på en synundersökning och så åt vi så sent. vi åt mat kanske typ vid åtta-tiden. men hoppas att det gick bra och att jag kan få kanske höra en repris sedan då?:D



och kul att du skrev in min blogg:) det känns posetift (tror att det stavas så:P). det glädjer mig:)



puss och kram/RebeckaePettersson:)<3

2010-03-18 @ 19:08:00
Postat av: M&L

Hej och älskar dig vännen! Självklart ska vi ha ett varsitt stort påskägg oxå. Puss och kram!

2010-03-20 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0