JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Hej!!

Jag har inte skrivit på länge, men det är bara för att jag inte vet vad jag ska skriv om. Nu kanske jag har ett ämne, så, läs på!


 Gissa vad det här är??? Askmolnet från island såklart. Och, vet ni,en kille i klassen, är i thailand och skulle åka hem den 17/4!! Alltså i går! Jag tror han inte kommer imorgon i skolan...
Ja, men det här är lite konstigt. Ett stort askmoln uppe i luften och stänger nästan hela Eouropas flyplatser!! Jag tycker det är komiskt, men det gör nog inte alla andra. jaaaaaa. Idag har jag... läst. och läst. och läst. En läsdag kan man nog kalla det!! Men titta på dom här skorna !!!
 URLÄCKRA!!!! Jag VILL ha dom!! här är en till bild på dom: Alltså, medje att dom är snygga!! Här är länken till google: 
http://www.google.se/images?hl=sv&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=twilight+converse&aq=0&aqi=g2&aql=&oq=twilight+co&gs_rfai=&start=0   hihihi. Massa varianter. Om  i kan ta reda på priset, kommentera det!! Jag vill veta hur många miljoner dom kostar. hihi
Okej........ vad ska jag skriva om? Nyheter, chek, tts, chek, dagen, chek, vädret jjaa, det är soligt men det blåser. Jaaaaaaa. det var det ja.
Men, vad är er bok typ? typ? Jag vet inte riktigt. Jag ÄLSKAR fantasi, sen gammeldags, sen deckare/äventyr. tror jag. A, det stämmer nog. ( TTS hör till fantasi ) Och om ni inte fattar vad jag menar med nåt tex TTs, fråga med kommenmtarer.

Tjenixen!
/// Bellatio<333

Kommentarer
Postat av: Carro<3

konverse med new moon var faktiskt inte snyggt!

annars är din blogg intresant och jag ser att du tog med det jag skrev i jag låg och läste ... grejen det glädjer mig



/Carro

2010-05-01 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0