Hejsan svejsan!!



Ja, hej och tjena!
Idag skriver jag på skolan, har innerast såå, jag kan inte berätta så mycket av dan. Men jag kom upp kvart i sju för en gångns skull i stället för sju, och åt en macka med jouise. Sen så fixa jag frissyren. Jag håller på att testa olika. I dag vart det en höh sne toft på vänstra sidan. Och jag har ett på vita byxor, och sen två svarta tröroj som passade ihop riktigt bra. Men gud alltså!!! Jag avundas min bästis. Hon har precis hittat sin stil.
Håret är uppsat i en klämma bak, en snygg grön färg.
Sen har hon ett bar big, röda solglas ögon och en rokig svart vit sjal. Jag vet att det kanske inte låter " supersnyggt" men det är det!! Hon köpte glasögonen i dannmark.... Ja. Men det är ur snyggt, jag lovar er. Och det här säger jag inte för att var snäll mot henne ( jo det också men ) utan för att det är så himla snyggt på henne. Jag skulle inte passa idet, det  vet jag.
Ja... Jag har varit ganska aktiv och bloggat dom senaste dagarna. Ja, jag håller på att skrva en berättelse på datorn, den kommer väl snart ut här på bloggen också.

Tjingeling!
// Bella<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0