Hejsan svejsan!


Hej hej!!
Snart är det den sista aprl, eller valborgmässoafton, eller majkasen, eller majbrasan. Beroene vad man kallar den. Jag ska tillsamman med min kusin Beckis gå ner till en makase som finns här hemma hos oss, typ. Där ska jag ( och Beckis of course  ) träffa Kicki och Tilde ( två av mina bästisar ). Bekis och Kicki har träffats här på msn ( eller det var jag som gav eposten till vaandra ) och dom vill träffas i verkligheten. Men jag vanar dig kicki, du kan inte ska slå beckis i smink.



Kamisar!!½

// Bella

Kommentarer
Postat av: RP:)<3

haha! så länge sen^^



läääääängtar till nästa majkase!:)

tack för alla fina ord och hoppas på att träffa kicki igen inom kort!;)<3



hare bra tills dess. syns på fredag! hoppas ni kommer!:)<3

2011-02-16 @ 12:46:12
URL: http://rebeckaepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0